17/06/2013

Et stk hverdagskjole

Har haft en dejlig weekend i selskab med min skønne søster Janni, der er blevet snakket, hæklet, strikket, snakket, leget, shoppet, snakket, syet, snakket og hygget ;) - og det har været så skønt!

Her er så hvad jeg brugte det meste af søndagen på.



(er ikke så glad for at skulle lege model, og særligt ikke en mandag morgen - så kig nu på kjolen ik'?;)

En kjole til mig selv. Det første tøj jeg har lavet til mig selv siden jeg gik på højskole for 10+ år siden!
Er ok tilfreds med resultatet - men halsen vil jeg lave anderledes næste gang - og vise lidt mere hud;)
Men en ok hverdagskjole synes jeg...

6 kommentarer:

  1. Den er da blevet super fed!!! Hold da opå hvor klær´ den dig godt :)
    Gå du bare i gang med at sy flere af dem.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Må du da gerne sy til mig :-) Er vildt flot.

    SvarSlet
  3. Den er da virkelig lækker og fed detalje med lynlåsen - hvor er mønstret fra?
    Du gør det da godt som model, man kan absolut ikke se at det er mandag morgen :-)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres positive kommentarer - dejligt at vågne op til efter en lang nattevagt:)
    @cille mønstret er fra onion .

    SvarSlet
  5. Wow hvor ser du da bare skide godt ud! Du kan roligt være model igen en anden gang! Fed kjole...det er altså lækkert med den lynlås.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Christina - og tak :)

      Slet