07/06/2013

En elefant...

Efter, for lang tid siden, at have set dette stof hos Anna, har jeg simpelthen ikke kunnet få det ud af hovedet.

Det er bare så flot synes jeg - så jeg måtte selvfølgelig have fat i lidt af det fra Malika og Rosa.

Foreløbig er det blevet til to cafepusletasker og en bagorganizer - alle 3 til gavekassen (tror jeg:), de er blevet ret fine synes jeg...



Det er lidt sløv med den kreative produktivitet for tiden - og også med blogindlæggene. Jeg er stadig ved at finde fodfæste igen efter at være startet på arbejde efter barsel - det er en smule hårdt:) Jeg elsker mit arbejde og er glad for at være tilbage, men for Sørensen da hvor er jeg træt nå jeg kommer hjem - og nu er der jo en lille der skal mades, bades og puttes osv. inden man selv kan falde om på sofaen. Klager bestemt ikke - men skal bare lige i gang igen. Håber I kan bære over med mig lidt endnu....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar