22/06/2013

Dejlige gaver

Der har været lidt stille på bloggen i denne uge - og det skyldes primært to ting:

For det første, jeg har ikke mit eget krea-rum, ikke engang mit eget hjørne faktisk, så tingene skal pakkes op og ned hver gang jeg skal i gang med f.eks. et syprojekt. Men i denne uge tog jeg computeren ned, og har brugt skrivebordet i kontoret som sy-plads - og desuden sagde kæresten ok til at symaskinen blev stående fremme! Skønt!! Så har faktisk fået syet en hel del, men har ikke kunne poste det på bloggen - pga computeren jo så ikke er sat til. ;)

Den anden ting er Instagram.... Som så mange andre er jeg blevet lidt bidt af det! Så på Instagram er der masser af billeder fra hvad jeg har lavet i ugens løb. De færdige projekter bliver også postet her på bloggen i løbet af de næste dage. Hvis du ikke kan vente, så find mig på Instagram - brugernavnet er msknit selvfølgelig :)

Derudover har jeg jo naturligvis også skulle nyde det gode vejr - og så nå ja, så jo også lige på arbejde....

Sidste weekend havde jeg besøg af min skønne skønne søster - det var så dejligt at have lidt "søster-tid". Janni (med bloggen Jannis hjørne) er jo en mester-hækler, og havde lidt med til Knud.

En fantastisk flot hæklet flodhest (som har fået navnet Freddie) og et par nye suttesnore...



Freddie er allerede taget i brug og som er rigtig god at putte med når man skal i seng:)

 
Når kameraet findes frem for at forevige "godkendelsen" af flodhesten er suttesnoren (og kameraet i særdeleshed straks meget mere interessant:)
 
Tusind tak Janni for de rigtig fine ting!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar