23/06/2013

Barsels-kit

En af mine bedste veninder er i denne uge blevet mor til en dejlig lille dreng.

I barselsgave har jeg lavet et lille barsels-kit.

 Kittet består foruden en cafepusletaske, af:

En strikket babycardigan og grønne bukser syet efter Anna's DIY (dog med små-ændringer)

Et sæt til efteråret (i en lidt større størrelse)

Derudover en hæklet blæksprutte og suttesnor som jeg Janni har lavet for mig.
Sprutten er lavet efter Spruttegruppens opskrift. Kender du ikke spruttegruppen - så skynd dig forbi hjemmesiden.

Nu håber jeg bare at mor, far og barn kan lide gaverne;)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver :-D Er vild med cardiganen, hvilken opskrift har du brugt?

    SvarSlet
  2. Tak Michelle. Cardiganen er strikket ud fra Lene Holme Samsøes "babystrik på pinde 3"

    SvarSlet