01/05/2013

Øv....

Man tror det kører på rutinen... øv...


Det er svært at se på billedet - men har fået byttet om på mønstret så i stedet for dobbelt perlestrik blev det til rib... ups - der må trævles op.... Sådan går det når man bliver for optaget af tv-serien der kører i baggrunden ;)

Mangler nu det sidste af bærestykket og halsen....


Det er den samme trøje, men i forskellig belysning formiddag vs. aften. Farven minder mest om det sidste billede.

meeen det i ser på billedet er det sidste garn! Har altså brugt mere end de angiver i opskriften på trods af at min strikkefasthed passer. Dobbelt øv!!!

Nå men har heldigvis et nøgle mere - men ikke i samme indfarvning - nu håber jeg resultatet bliver ok alligevel. For færdig, det skal den blive! Ellers må jeg jo farve den efterfølgende...


2 kommentarer:

  1. Ej hvor træls. Jeg hader at trævle op - det kan sagtens få mig til at ligge projektet til side indtil jeg kan få taget mig sammen til at gøre det.
    Hilsner Christina

    SvarSlet
  2. Indrømmet så fik det også lov til at ligge et par dage:) men nu er jeg så tæt på at være færdig... Og jeg har et par barselsgaver der ligger og venter - inden længe vil babyerne ud af de kommende mødres maver, så er ved at have lidt travlt:)

    SvarSlet