31/05/2013

Picnic i solen.

Jeg havde egentlig planlagt at bruge min fridag i dag bag symaskinen - indtil jeg så vejrudsigten.
Kæresten er jo nu på barsel (og jeg skal arbejde hele weekenden) så vi skyndte os ud i solen alle tre og tog på picnic i Frederiksberg Have i stedet. Bestemt ikke et dårligt valg - og ih hvor vi nød det! (er sikker på at der nok skal komme dage hvor vejret bliver til indendørs aktiviteter - hvis jeg kender den danske sommer ret)


En pakke med små chorizo-pølser fungerer udemærket som rangle!
 
 
God fredag - og weekend til jer:)

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud. Glæder mig til at se jer igen :-)

    SvarSlet
  2. God idé Tina. For ja lev i nuet, nyd solen, måske skinner den ikke i morgen :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det altså bare hyggeligt ud!

    - Anne

    SvarSlet
  4. Det var bare skønt, kan I tro:)

    SvarSlet