25/05/2013

Home sweet home.

Så er jeg hjemme igen, efter en helt fantastisk tur - træt, men glad.

Vi lavede om i planerne undervejs, så det endte med San Francisco, tur ad highway 1 til L.A. (med en enkelt overnatning undervejs), Santa Barbara og tilbage til San Francisco og derefter en lang flytur tilbage til København. Knud tog flyturen (og turen generelt) i stiv arm - og sov begge veje det meste af de 11 timer - dejlig dreng!!

Det kreative har ikke fyldt ret meget på turen, lidt strikkeri er det blevet til om aftenen når Knud var puttet - men faktisk ikke besøg hos krea-butikker!!  (Det er jo heldigvis ikke ensbetydende med at der ikke blev shoppet - gardaroben er blevet uvidet lidt:)

Lidt billedespam:





















2 kommentarer:

  1. Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: dejlig dejlig dreng I har fået jer :) Og hvor er han dygtig; læser avis OG kører bil.
    Jeg glæder mig super meget til at se jer igen og til at se, hvad du har købt.
    Velkommen hjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til at få besøg:)

      Slet