13/04/2013

Ved I hvad - jeg skider på janteloven, jeg er lidt stolt af mig selv!
Jeg har ikke syet tøj i (tør jeg sige det) over 10 år - men nu skulle det altså prøves...

Jeg fandt Anna's virkelig gode DIY, og kastede mig ud i at sy et par bukser til Knud - og nu jeg var igang hvorfor så ikke springe ud på det dybe vand og vælge at sy i jersey...

Her er resultatet så




og helt ærligt jeg er godt tilfreds! Selvfølgelig er der en del småfejl, som jeg skal rettes til næste gang - for det er ikke de sidste bukser jeg syer til ham :)

Til næste gang skal jeg lige gøre taljen mindre i forhold til benlængden - han er jo så lang og slank lillemanden :)

Håber imorgen at få tid til at lave et par mere:)
God lørdag!

1 kommentar:

  1. Han ser da ud til at være glad for dem trods småfejl :-) godt gået søs!

    SvarSlet