10/04/2013

Som jeg skrev igår, er jeg bare SÅ heldig! Jeg har fået post fra 3 skønne blogkvinder - hvilken velkomst til blogland!
Louise har sendt mig en super flot notesbog og en kuvert med broderet tekst, som bytte for en zentangle tegning jeg sendte til hende. Er meget glad for gaverne Louise - og enormt imponeret over dit broderi.




Jeg har byttet lynlåse med Libbie og udover disse, fik jeg dette flotte ophæng som nu pynter i vinduet på kontoret.
Fra Anja fik jeg udover det frottestof jeg havde købt, to lækre retrostoffer og et fint ophæng! - og bare rolig Anja, jeg har allerede planer med stoffet (nu gælder det så bare om at få tid ved symaskinen:)




De damer altså - tusind tusind tak til jer alle 3, jeg er bare så heldig!

4 kommentarer:

  1. Kæreste Tina
    Dejligt at pakken nåede frem til dig! Ja lavede ophænget og tænkte at du måske også synes den var fin :)
    En fornøjelse at lave bytte-handel med dig.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt bestemt:)
      - og tak i lige måde

      Slet
  2. Det var så lidt Tina. Glæder mig til at se hvad du får syet af stoffet..
    Smil Anja.

    SvarSlet