25/04/2013

Retro babybukser

Endnu et par babybukser er kørt gennem maskinen - denne gang i retro stil og i barselsgave til en kommende mor der godt kan lide "jordfarver".


(synes jeg fangede en god "skyggeeffekt")

(men de ses bedre her)


Ribkanten drillede i den grad denne gang - og er ikke blevet helt så flot som jeg gerne ville have, men det går...

Det flotte retro stof har jeg fået af Anja med den skønne blog Kaktusser - hvor heldig har man lov at være?!

Bukserne er ikke det eneste jeg har syet - men resten kan jeg første vise på lørdag - for det er nemlig en del af gaverne til min hemmelige penneven - det har jeg skrevet om her

Jeg har i øvrigt leget lidt med det tekniske layout på bloggen og flyttet lidt rundt på de forskellige gadgets - så er der noget der ikke virker, eller ser mærkeligt ud, så skriv endelig til mig!

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud Tina, jeg kan især rigtig godt li at du har gjort billederne større :)
    Mht din ribkant så ja er det svært at få pænt, brug dit strygejern mere end din symaskine(!)Jeg brugte oftere kantbånd fordi det bliver pænere end rib...
    Men måske bare en vanesag

    SvarSlet
  2. Ribben på lommerne var også særlig en udfordring pga det meget bløde retro-stof - skulle have læst dit forrige indlæg først og have forstærket lommerne - men det ved jeg til næste gang :)
    Overvejede flere gange undervejs at skifte ud ned kantbånd - men havde ikke lige noget der passede i farven:)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fede. Kan du sagtens være stolt af.

    SvarSlet
  4. Hvor er du god Tina. Det ser da super nice ud.
    Jeg er nybegynder på det der med tøj, men øvelse gør mester...

    SvarSlet