30/04/2013

Hemmelig penneven #2

Som jeg tidligere har beskrevet har jeg været med i en blogleg. Som lovet kommer her indlægget om hvad jeg har æret så heldig at modtage.
 
Jeg har fået følgende skønne ting fra (en anden) Tina. Tina har bloggen E for Eilenberger, og er så vidt jeg kan se (også) ret ny i blogland. Men tag et smut forbi hendes blog - den er bestemt et besøg værd. Men nu til de dejlige gaver:
 
 
Samlet billede af alle lækkerierne
 

Te - som dufter fantastisk, og dejlig mørk chokolade som jeg eeeeelsker...
garn, stof og papir - lige noget for mig
 

Glansbilleder, thailandsk pengeseddel og
Jersey stof - har allerede et projekt i tankerne hvor det passer perfekt til...

 Kokostablet og frø - det glæder jeg mig til at prøve...
- og en lille bitte ven (så lille at kameraet ikke kan stille skarpt) som tages med overalt
 
 
Hvor har jeg bare været heldig - tusind tak Tina, alle gaverne passer jo helt perfekt til mig!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar