29/03/2013

Zentangle for begyndere...

Efter at have surfet lidt rundt på nettet fandt jeg noget som er nyt for mig: zentangle.
Jeg er i forvejen typen der når jeg taler i telefon tegner krusseduller hvor jeg kan komme til det, så tænkte at jeg da skulle prøve at få et mønster ud af det.

Her er så mine første spæde forsøg.

 
 
Motivet med cirklerne er inspireret af Trine med bloggen Søhesten, resten er fri fantasi.
(Beklager det dårlige lys, nåede ikke at få taget billederne før det var blevet mørkt)
 
Det er sjovt at "zentangle" og det kræver kun en sort tusch og et stykke papir - og det er dejligt afstressende at sidde og tegne mønstre. :)
Er okay tilfreds med resultatet - tror hjertet til venstre er min favorit, hvilken en er din?


7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak - du skulle prøve, det er ikke svært og kun fantasien sætter grænser.
      Prøv at Google zentangle - det er vildt hvad der er nogen der kan!

      Slet
  2. WAUW :-)!de er altså VIRKELIG fede... Hvis du en gang gerne vil af med nogle af dem, så vil det være en ære at hænge det op på min illustrationsvæg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og hvor er du sød Louise. Jeg vil da selvfølgelig gerne lave en til dig.
      Send mig en mail med ønsker til størrelse og motiv hvis det er (tfransgaard@gmail.com)

      Slet
  3. Jeg er helt vild med det sorte og hjertet med den stribede kant!
    Jeg kanlige se dem for mig en glas og ramme... I love it :-)
    God påske :o)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine. tegner også selv en del som du er mer end velkommmen til at se på min blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helena, jeg er jo på amøbe stadiet sammenlignet med dig!

      Slet