19/03/2013

Pakkepost

Særligt når man går hjemme på barsel er det svært ikke at blive afhængig af internetshopping. Især når man har hang til garn, men lillemanden ikke altid synes det er fantastisk at være med i garnbutikker (og de fleste her i KBH-området er bestemt heller ikke barnevognsvenlige).
Samtidig synes jeg det er skønt at få pakker - så se her hvad pakkeposten havde med til mig af lækkerier


(beklager billedekvaliteten - er taget med min telefon)
 
Her er garn til ikke mindre end 5 babytøjsprojekter - ikke alle sammen til lillemanden, der er også til et par barselsgaver.
 
 
Af og til syer jeg (kommer med eksempler på dette senere i et andet indlæg), men synes ofte lynlåse er dyre, og findes oftest kun i sort,hvid,grå og brun. Så begejstret blev jeg da jeg på etsy faldt over zipit zippers der har lynlåse så langt øjet rækker og i alle regnbuens farver. For 19 $ fik jeg 40 lynlåse i længderne 9,10 og 12 inches (1 inch ca. 2,5 cm). Okay fragten var lidt dyr (14$) - men stadigvæk er der altså en del sparet - og selvom de blev sendt fra USA havde jeg dem 3 dage efter de var bestilt.
beklager billedekvaliteten - er taget med min telefon)
 
Nu har jeg vist også lynlåse til det næste stykke tid- hvis du ser noget du kan bruge så skriv endelig til mig på tfransgaard@gmail.com - er interesseret i at bytte (fx med garn eller stof) eller sælge.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar