23/03/2013

Jeg har på det sidste strikket en del veste/pullovers til Knud.
Her er et par stykker af de færdige.
 
 
 
                                                   For                                                                      Bag
 (Begge opskrifter er fra garnstudio.com)
 
Den nederste ser ret lille ud i hals- og ærme åbningerne, men det er blot forbi ribkanten er elastisk.
 
I aften får jeg forhåbentlig færdiggjort den foreløbigt sidste vest til den lille fyr - nu behøver han vist heller ikke flere i denne omgang :).
 
Hvis du har lyst til at se flere af de ting jeg har strikket til ham, har jeg tidligere vist dem hos Janni, her skriver jeg også om hvordan jeg kom i gang med at strikke og hvorfor jeg synes det er så fantastisk.
 
God lørdag til jer alle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar