24/03/2013

I dag har jeg haft lidt tid ved symaskinen. Er i den grad en sy-novice, men vil så gerne blive bedre til at sy, så jeg er startet med de små overskuelige projekter.

Det er blevet til en "cafepusletaske" inspireret af Anja og denne DIY



 
 
 
 

 
 
 

Den er smart at putte i tasken når man er afsted med den lille, og bare har brug for et par ekstra bleer og et sæt tøj - uden at det roder ens egen taske helt til.
 
 
Derudover har jeg lavet en test toilettaske udfra denne DIY fra Stjernefrø. Er okay tilfreds med resultatet - der er nogle detaljer jeg lige skal have styr på. DIY'en er rigtig god og nem at følge - selv for mig.
Næste gang jeg har tid ved symaskinen skal jeg have lavet en toilettaske til Knud, og så tror jeg at jeg har fået helt styr på detaljerne.
 
 
 

 



 

4 kommentarer:

  1. Når du føler dig helt sikker indenfor syningen må du godt sy tøj til mig - har især mange nederdele-ideer

    SvarSlet
    Svar
    1. Der går nok et stykke tid endnu - men tak for din tiltro til mine evner:)

      Slet
  2. Hvor er de fine!!
    Toilettaske DIY´en ligger også og venter på min laaaaange to-do liste. Synes umiddelbart at den virker indviklet, men jeg skal nok bare tage mig sammen :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      DIY'en er skam slet ikke indviklet - og særligt ikke når man først sidder med det foran sig

      Slet