20/03/2013

For lidt under et år siden flyttede vi ind i den lejlighed vi bor i nu. Den kan nok bedst beskrives med en af tidens største ejendomsmægler klicheer: New Yorker stil. Men i vores tilfælde synes jeg nu egentlig det passer meget godt.
Bygningen er en gammel fabrikshal som i 2005-6 blev lavet om til lejligheder, så vi har højt til loftet, store vinduespartier og de gamle betonelementer ses stadig. Som det nok fremgår er jeg rigtig glad for vores lejlighed :)

Vi har jo ikke boet her i så lang tid, så er langt fra færdig med indretningen endnu - den slags tager jo (heldigvis) tid. Samtidig er det ikke så frygteligt lang tid siden vi begge var på SU, så vi er også først ved at skifte IKEA møblerne ud lidt efter lidt.

Vi har netop købt Muuto reolkasser til at hænge over sofaen - nu er (luksus) problemet så, hvad skal der i kasserne...

Jeg er så heldig at have to fantastiske veninder som i fødselsdagsgave købte denne Lyngby vase til mig - og den er i hvert fald garanteret en plads!

Lyngbyvase
 
Udover reolkasserne tænker jeg der skal lidt billeder op på væggen.
 
 
Illustration af Christina Dam, alfabet af Leise Dich Abrahamsen og illustration af Sofie Børsting
 


Nu skal jeg bare lille have fundet rammer der passer til.
Glæder mig til at kunne vise jer det færdige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar