17/03/2013

En ny krea-blog ser dagens lys....

Og så tænker du straks, har verden brug for flere krea-blogs, og det ærlige svar er jo nok nej.
Men har jeg brug for en krea-blog, og her er svaret så afgjort JA!.
Jeg har længe gået og overvejet om jeg skulle lave min egen blog - og jeg har været meget i tvivl, og er det stadigvæk. Nu giver jeg det så en chance, så må det briste eller bære.
Hvem er jeg så?
I den virkelige verden hedder jeg Tina, 30 år, bor på Frederiksberg sammen med min skønne kæreste og vores lille øjesten Knud. Lige for tiden er jeg på barsel, men ellers er jeg til dagligt læge, -men det kommer bloggen slet ikke til at handle om!
Hvad er så meningen med denne blog, tænker du så. Jo meningen er at bloggen er MIN, mit fristed mit åndehul - fri for dårlig samvittighed, stress, sure tæer og vasketøj og andet der ellers kan fylde i hovedet.
Bloggen er mit kreative rum, og kommer nok hovedsageligt til at omhandle mit krea-hjertebarn: strikning, men også syning, papir, klip og klister. Derudover formentlig også boligindretning, madlavning, udeliv - og så kunne jeg enormt godt tænke at lære at tage bedre billeder.
Sådan forestiller jeg mig mit lille blog-fristed kommer til at se ud - er det noget der kunne fange din interesse, så velkommen i Ms. Knit's univers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar